Vi gør noget ved ensomheden
I dag sidder der i gennemsnit tre unge i hver klasse, der kæmper med svær ensomhed. Det kan gå hårdt ud over helbred og livskvalitet, og kan trække lange spor ind i voksenlivet.
I Vejle Kommune arbejder vi målrettet med at hjælpe unge ud af ensomhed. Det gør vi gennem flere indsatser og tilbud, som du kan læse om her.
Vi hjælper unge ud i trygge fællesskaber
Vores fællesskabskoordinatorer er dygtige til at hjælpe unge med at finde et fællesskab, der passer til dem, og hvor man er særlig opmærksom på at tage godt imod nye deltagere.



